mu






Jag har väl ungefär hundra sådana här bilder, redigerade och redo att laddas upp. För oss kolovers, dvs. Jag älskar kor. Framförallt kobebisar. Skulle vilja ha tjugo stycken i min lägenhet.
Men nu har mitt Internet, den normala hastigheten, sagt upp sin närvaro och kommer inte tillbaka förrän i månadsskiftet. Detta innebär att varje bild, i detta lilla format, tar typ en timme styck att ladda upp.
Jag. Orkar. Inte.
Så för oss väntande, hungrande efter kobilder; vi får vänta. Vår tid kommer.
Tills dess, på återseende.


Kommentarer
Postat av: Daniel

När du säger att du älskar kor så hoppas jag att det innebär att du inte utnyttjat dem med tex mjölkdrickande... ;P



Mjölkindustrin är hemsk, hela affärsidén är att separera ett barn från sin mamma, för att ta barnets mjölk och sälja den (tjäna pengar) till människor istället. =(

2012-08-27 @ 16:11:44
URL: http://kronfjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0