En gång för alla, jag älskar hösten!






Varje sommar får jag ångest för att det snart är höst. Att det snart blir kallt. Att det snart blir dags att rota fram jackor och halsdukar. 
Men så en dag kliver man utanför dörren och inser att attans i blomlådan, vad kyligt det är! Men vilken awesome luft! 
Som idag, tex. Åtta grader plus, låg mätaren på. Första stegen på promenaden var inte mycket att hänga i granen, jag frös mest. Men efter stund så är det faktiskt både skönt och rätt mysigt, på sitt vis. 
 
Jag passade på att möta upp Sofia, min bästa fina som äntligen kommit hem från utomlandset. Tack och lov! Vi promenixade, jag gick hem och jobbade lite, intervjuade, skrev en artikel som ligger här. Nu vill jag bara pussa på kamelen!

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Me toooo ;D

2014-09-18 @ 17:57:54
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0