Livet som journalist

Idag har det verkligen varit lite av varje. Lite väntan, lite jobb, lite häst, lite jobb, lite hederlig falukorv med makaroner och en skvätt ketchup. 
 
På jobbfronten idag: 
1. Intervju med Martin Stenmarck för den här artikeln. 
2. Intervju med en tjej härifrån som blivit uttagen för audition till Sveriges mästerkock. Jag känner henne sedan tidigare då vi jobbade tillsammans när jag vikarierade på hennes jobb. Artikel på det kommer dock ut imorgon. Har just precis redigerat färdigt fotona från idag. Hon hade världens sötaste vovvar och en kisse som såg ut såhär: 
 

 
 
Knåpade med artiklarna in i det sista innan jag blev tvungen på riktigt att ge mig och gå ut och fånga in dyblöta hästar i regnet. Allra längst bort i hagen stod nötterna och tryckte, ingen ville gå in. Men skam den som ger sig. Ett pass senare för vår instruktör var både häst och jag svettiga. Ordentligt. 
 
Kvällen har bjudit på diverse halvbra/halvdåliga tvprogram och körv och makaroner. Och nu är jag trött! 
Tack och godnatt! 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

OJ vad kul! Grymt att intervjua Martin! :D

2014-09-09 @ 07:41:13
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0